GMC Terrain, Equinox, and SRX Forum banner

2025 Equinox Infotainment Probleem?

65 views 0 replies 1 participant last post by  knoxequinox  
#1 ·
Heeft iemand met een Equinox uit 2025 of nieuwer problemen gehad met hun infotainmentsysteem?

De dealer heeft de mijne vervangen nadat ze de fabriekseenheid hadden gedood met een update bedoeld om een digitale garagedeuropener te installeren die ontbrak. Een update waarover GM mij per brief informeerde en me vroeg om het binnen te brengen...

Het eerste wat me opviel was dat het formaat van het instrumentenpaneel een beetje afweek. De toerentallen bereiken nu 6000 tpm, waar het oorspronkelijk pas later was. Er zijn nu doorschijnende vierkanten achter de infopanelen aan beide zijden.

Sindsdien vult het systeemgeheugen zich op en schakelt het alle functies uit. Zelfs de ingebouwde Google-navigatie en 360-graden camera's. Na een harde reset duurt het slechts enkele weken voordat het weer onbruikbaar is.

De dealer heeft geprobeerd het te repareren en liet me weten dat er een TAC-zaak is met vergelijkbare zorgen, maar heeft het niet opgelost. Het is nu terug bij de dealer voor nog een poging en ze hebben me een identieke Equinox als leenauto gegeven, en ik merkte dat het instrumentenpaneel hetzelfde is als dat van mij vóór de vervanging van de radio.

Heeft iemand een instrumentenpaneel dat na de vervanging overeenkomt met het mijne, met de 6000 tpm-aanduiding rood?

Image